

زمستان می آید ...
"دوستت دارم" را میبافم ،
یکی زیر .. یکی رو ؛
تا شالی شود
برای گرم نگه داشتنت !
......
مادر بزرگم میگفت :
باید دلت را به دلش گره بزنی ،
یکی زیر .. یکی رو
پ.ن :
یلدا وتون مبارک
ما را در سایت دنیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 54