view

خرید بک لینک

گاه نوشت های یک عدد همراه بیمار - 4

دوست داری پنجره اتاقت رو به این منظره باز بشه ؟

دوست داری تختت کنار این پنجره باشه ؟

دوست داری کفپوش و سرامیک و دیوار و پرده و پتو و ... وسیله های اتاقت سِت باشن و همه شون طیفی از رنگ کِرِمی باشن ؟

دوست داری دست به سیاه و سفید نزنی و یه پرستار و ندیمه داشته باشی تا همه کارهات رو انجام بده ، برات غذا و میان وعده بیاره ، موهات رو شونه کنه و ... اینا رو دوست داری ؟!

خب معلومه ، کی از رفاه و آسایش بدش میاد ؟!

اینا که گفتم بخشی از امکانات این بیمارستانه. یکی از بهترین بیمارستان های فوق تخصص قلب کشور

حالا نظرت چیه ؟! هنوزم این امکانات برات دلچسبه ؟!

هوم ! همه اینا وقتی کامت رو شیرین میکنه که سلامت باشی . عافیتِ جسمی و روحی داشته باشی .

به راستی که صحت و سلامتی از نعمت هایی هست که تا داریم قدرش رو نمیدونیم.

بی جهت نیست که یکی از علمای بزرگوار میگن از بهترین دعاهای شب های قدر ، طلبِ عافیت دین و دنیا و آخرت از خداوند متعال هست .

پ.ن : یا وَلِیَ العافیة ، أَسْأَلُکَ العافیةَ، عافیةَ الدّنیا و الآخِرة .

دنیا...

ما را در سایت دنیا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 53 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 22:10

صفحه بندی