

یک زن همه ی حسش را با موهایش نشان می دهد...
حالش که خوب باشد ، موهایش را رها می کند ؛
غمگین که باشد با کش ، دارش می زند ؛
باحوصله که باشد ، می بافد و می آراید ؛
عصبانی که باشد جمعشان می کند ؛
دلش که بشکند... اولین چیزی که اضافی ست موهایش هستند !
برای اینکه حال زنی را بدانید به موهایش نگاه کنید...
ما را در سایت دنیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72