دست هایم به چه کار میآیند ؟!
جز اینکه بگذارمشان زیر چانه ام ،
و ساعت ها غرق شوم ..
میانِ سیاه چالِ دامن گیرِ چشمانت ؛
و یا انحنای لب هایت که لنگرگاهِ امنی ست
برای به ساحل رساندنِ لبخند ...
دست هایت به چه کار می آیند ؟!
مگر برای آنکه صورتم را قاب بگیری ؛
پیشانی ات را بچسبانی به پیشانیام
و آرام کنارِ گوشم زمزمه کنی :
"دست بر نخواهم داشت از دوست داشتن تو"
پ.ن : این وبلاگ از امروز "نیمه پنهان" من است !
دنیا...ما را در سایت دنیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 48