میخواستم برای حاج قاسم بنویسم
میخواستم برای بهاره حاج اسفندیاری بنویسم
میخواستم از تصادفِ خطرناک و خنده دار اون روز بنویسم
میخواستم از شیرین کاری های جدید فاطمه بنویسم
میخواستم از حالِ این روزهای مادرجون بنویسم
میخواستم از حدیث مکرر عشق بنویسم
میخواستم ...
اما ...
نگفته ایم و ندانی که چیست در دلِ ما
کفایت است بدانی که بس پُر آشوب است !
ما را در سایت دنیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 45