توی خونه ی پدری ، معمولا همیشه یه کتاب جلوی چشمه و دعوتمون میکنه به خونده شدن ؛ پرواز تا بی نهایت ، مفاتیح الحیات ، سلام بر ابراهیم ، گلستان سعدی ، مردان مریخی و زنان ونوسی و ... خلاصه هر کتابِ به درد بخوری که برای همه جور آدمی خوندنی باشه . به کسی نگین ولی ایده ی خودمه . ![]()
البته خب کتابهای زیادی از همین طریق ، به تاراج رفتن
مثلا آخرین نمونه ش ، گلستانِ سعدیِ نازنین رو عموجان برداشت برد .
میگم عمو این دفعه باید کارت ملیت رو گرو بذاری ، کتابا رو میبری دیگه پس نمیاری .
میگه عموجان مگه نشنیدی ؟! میگن احمق اونیه که کتاباش رو امانت بده ، احمق تر اونیه که کتابِ امانتی رو برگردونه ! ![]()
پ.ن : ولادت باسعادت ناموس هستی ، حضرت ام ابیها ، فاطمه زهرا و روز مادر مبارک باشه ![]()
![]()
![]()
ما را در سایت دنیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 48