

"گفت بر می گردم ... برنگشت "
این جمله رو پسر کوچولوی یکی از شهدای تروریستی گفت . حسرت و اندوه و بغض و درماندگی که توی صدا و چهره ی معصومانه ش بود قلبم رو فشرده کرد . مدام صدای پر حسرتش تو سرم می پیچه و تصویر پر از درد و بغضش جلوی چشمامه . خدایا صبرشون بده !
دنیا...ما را در سایت دنیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 45