گفت برمیگردم

خرید بک لینک

"گفت بر می گردم ... برنگشت "

این جمله رو پسر کوچولوی یکی از شهدای تروریستی گفت . حسرت و اندوه و بغض و درماندگی که توی صدا و چهره ی معصومانه ش بود قلبم رو فشرده کرد . مدام صدای پر حسرتش تو سرم می پیچه و تصویر پر از درد و بغضش جلوی چشمامه . خدایا صبرشون بده !

دنیا...

ما را در سایت دنیا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 45 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 1:36

صفحه بندی