نگذاشت از کروکِ دودر عکس بگیرم . همان جا هم می دانست که موقعیتِ اداری یعنی چه . چرا باید همکارانش پراید سوار شوند و دزدکی بنشینند توی کروک دودر ... تو برج های الهیه سرمایه گذاری کنند ، اما خانه شان کاشانک نباشد ...
همین الان اگر یک کلام بگوید سان روف و سقفِ بازشو ، دلِ کودکِ سرایدارِ افغانیِ هم سایه را می برد ... کوتاه می آیم و حرفش را دربست قبول می کنم . اما او نگرانِ چیز دیگری است . نگرانِ موقعیت است . مبادا که دیگران بگویند خانواده ی مهندس ، اتومبیل تازه خریده اند . سرمایه گذاری در پروژه های بدقواره ی ساختمانی بد نیست ، چون تو چشم نیست و موقعیت را خراب نمی کند ، اما خریدِ اتومبیل -تازه آن هم با پول خودم- موقعیت را خراب می کند ...
امان از موقعیتت علا ...
رهش - رضا امیرخانی
دنیا...ما را در سایت دنیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72