
ماهها از این فضا دور بودم، نه شوقی برای نوشتن بود و نه فرصتی برای خواندن. هم دلم برای اینجا تنگ شده بود، هم هراسی مبهم از بازگشتن داشتم. چندهفتهست وبلاگ دوستانم رو دنبال میکنم و حالا اینجام... حتما در این چندماه ماجراها بر من و شما گذشته، تلخ و شیرین، زشت و زیبا؛ که هرچه هست زندگی همینهاست... سلام! ...
ادامه مطلب